אתר דו לשוני

אתר דו לשוני הוא אתר הבנוי בשתי שפות או יותר, ומאפשר ניווט בין השפות השונות בלחיצת כפתור המשנה את ממשק המערכת לשפה הנבחרת, בדרך כלל באמצעות כפתור המייצג את השפה בשורת התפריט.

אתרים כאלו מאפשרים פנייה גם לשוק המקומי וגם לשוק הבינלאומי. הם מיועדים גם עבור מי שקהל היעד שלו איננו מקומי (למשל משקיעים, תורמים, חברות בינלאומיות, תיירים או קהילות מחו”ל), או למי שפונה לאוכלוסיות דוברות שפה מסוימת (לדוגמא עולים חדשים).

ניתן להגדיר לכל שפה תפריט, עמודים ותוכן האופייני לה, לפי צרכי הלקוח.

אתרים דו לשוניים שבנינו עבור לקוחותינו:

אתר ליועצת קריירה

אתר דו לשוני בעברית ובאנגלית - בתחום הייעוץ, האימון, הקואוצ'ינג והמנטורינג. האתר עוצב והותאם לקהל היעד של יועצת קריירה והוא משדר מוטיבציה, מקצועיות ואמינות, ומניע את הגולש ליצירת קשר בכל העמודים - באמעצות טופס, מייל ופיצ'ר של חיוג ישיר ממובייל.
קרא עוד

אתר לפרויקט נדל״ן

פרויקט הנדל״ן היוקרתי ״רזיאל 2״ ביקשו מאיתנו להפוך את האתר שלהם לאתר דו לשוני, בעברית ובאנגלית, עבור מנעד רחב של קהל יעד. האתר כולל גלריה מרשימה המאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לקבל תחושה של רמת הגימור הגבוהה בדירות ושל האזור הססגוני.
קרא עוד

אתר ליועצת-מנטורית למכירות

האתר של דנה, מנטורית ומומחית למכירות, הוא אתר דו לשוני המאפשר פנייה הן לשוק הישראלי והן לשוק הבינלאומי. העיצוב החלק של האתר משדר מעל לכל מקצועיות ומעודכנות ושומר על אחידות בשתי השפות. האתר מציג את השירותים השונים - אימון אישי, קורסים, סדנאות, הדרכות והרצאות, ועמוד בלוג המאפשר לחלוק מידע מקצועי.


קרא עוד

אתר לחברת ייעוץ

האתר של 'עיינה' מורכב ממספר רב של עמודים, ועם זאת מעוצב כולו באלגנטיות ובקלילות. יש בו תכנים מגוונים המאורגנים בכלים עיצוביים ייחודיים שהופכים את הקריאה והגלישה באתר לאטרקטיבית ומרשימה ויוצרים רושם והזדהות. האתר הוא דו לשוני, עם תכנים מקבילים באנגלית ובעברית, וניתן להחליף בין השפות בקלות באמצעות כפתור. האתר מכיל ציטוטים של אישים מפורסמים, סיפורי השראה אישיים מעוררי מחשבה ומשדר ערכים אוניברסליים, וככזה מאפשר פנייה למגוון רחב של לקוחות בארץ ובחו''ל.
קרא עוד

אתר פורטפוליו ליוצרת דוקומנטרית

dostoriesהוא מיזם ייחודי ליצירת סרטים דוקומנטריים אותנטיי כעסק חברתי התחברנו לקונספט של המיזם ששם דגש על חברתיות ועל הסיפור האישי במרכז. למרות שהאתר מכיל קבצי וידאו רבים חווית הגלישה בו מהירה ואיכותית והסרטונים מוטמעים באתר ומשודרים ישירות מתוך השרתים של יוטיב ווימאו כך שאינם מכבידים על האתר ומאטים אותו.
קרא עוד