אתר לבעלי עסקים

אתר לבעלי עסקים, או אתר עסקי הוא אתר המעורב בפעילות של העסק ומביא תנועה ולקוחות מתוך האתר עצמו באופן שוטף.

מדובר בדרך כלל באתרים אשר נבנים בצורה שמותאמת לקידום בגוגל, ומתוכננים בהתאם לצרכי הלקוח וציפיותיו המוגדרות מראש מהאתר (שיווק, מכירה, מיתוג, רישום מנויים, גיוס משקיעים וכו’).

באתרים כאלו על פי רוב ישנם אלמנטים רבים באתר שמטרתם הנעה לפעולה – רישום לניוזלטר, שיתוף בפייסבוק, השארת פרטים וכו’,
או שהוא מכיל תוכן רב הנותן ערך מוסף ומעלה את מידת הרלוונטיות שלו בקרב הגולשים.

אתרים עסקיים שבנינו עבור לקוחותינו:

אתר עסקי למפיקת אירועים

אתר ״המארגנת״ הוא אתר שמשלב בתוכו גם אתר תדמית, גם בלוג עם תוכן עשיר, גם רישום אוטומטי לרשימת תפוצה, וגם אזור עם כלים ייחודיים להורדה, למשתמשים רשומים בלבד. הרישום לאתר מאפשר לטלי לאסוף את כתובות המייל של הלקוחות, לשלוח להם את הניוזלטר שלה ובאופן כללי להעמיק את האינטראקציה עמם ולמצות את הפוטנציאל של אתר הבית שלה.
קרא עוד

אתר לעורך דין

פרויקט שדרוג אתר קיים לעו''ד יואב בלייכר. האתר מאפשר לשלב הצגת מידע אודות המשרד, תחומי פעילות ושיתופי פעולה. בנוסף קיימים באתר עמודי כתבות, קישורים ומאמרים, שיש להם ערך רב בתהליך הקידום האורגני בגוגל. בעמוד הבית מופיע גם טופס המאפשר ללקוחות פנייה כללית ישירה ללא התחייבות.
קרא עוד

אתר קורסים

אתר מנויים לרכישת קורסים ולמידה מקוונת לבגרות. האתר מחובר לעמוד קנייה של פייפאל וניתן לרכוש באמצעותו את חבילת השיעורים המלאה ולהירשם לאתר - מעין 'מועדון לקוחות' עבור לקוחות משלמים ורשומים. בנוסף, האתר רצוף באלמנטים של הנעה לפעולה - בכל עמוד קיים כפתור בולט של הזמנה לרכישה ועמוד יצירת קשר.
קרא עוד

אתר לסטארט-אפ

פריזוויד היא חברת סטארטאפ לפתרונות אקולוגיים. בנינו עבורם אתר אינטרנט שיהווה כרטיס ביקור אלקטרוני עבור החברה הצעירה. האתר הוא בשפה האנגלית ומטרתו להציג את המוצרים החדשניים של החברה ולתת מידע -תוך פנייה הן ללקוחות פוטנציאליים והן עבור משקיעים.
קרא עוד

אתר למרכז טיפולי

Bway הוא אתר האינטרנט של המרכז הישראלי להורות ולמשפחה בפרק ב’. באתר בלוג תוכן הכולל בלוג מקצועי עם מאמרים ובלוג פרטי של בעלי המרכז-עם נימה אישית יותר. לכל אחד מהשירותים השונים עמוד נפרד המאפשר היכרות מעמיקה עם מגוון השירותים-סדנאות, הרצאות ואימון.
קרא עוד