אתרים לחברות

אתר תדמית הוא הסוג השכיח ביותר בקרב אתרי האינטרנט.

מטרתו ליצור רושם ראשוני אצל הגולש ולייצג נאמנה את העסק, המותג או החברה. למעשה, כל אתר אינטרנט הוא במידה מסוימת אתר תדמית המהווה חלון ראווה אלקטרוני.

אתר התדמית מספר לגולשים מי אתה, מה אתה יודע לעשות וכיצד אתה יכול לעזור לו.

המטרה האסטרטגית העיקרית של אתר התדמית היא מיתוג וחשיפה. סוג כזה של אתרים מתאים לקשת רחבה מאוד של ארגונים: עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים, פרילנסרים, איגודים ועמותות. לרוב הוא יכיל עמודי אודות, שירותים ומידע ופרטי יצירת קשר.

אתרי תדמית שבנינו עבור לקוחותינו:

2

אתר לחברת אנרגיה

לחברת 'שחר אנרגיה', המתמחה בתחום האנרגיות המתחדשות, היה אתר מיושן ולא מותאם לניידים ולמסכים שונים - דבר שפוגע במיקום בתוצאות החיפוש בגוגל וגורם לאחוז נטישה גבוה של גולשים. לבקשת בעלי החברה שדרגנו את האתר הקודם, יצרנו אתר מודרני ורספונסיבי המתאים לכל מסך ועיצבנו אותו בצורה חדשנית, עדכנית ורלוונטית שתהיה מזוהה עם אופייה המתקדם של החברה.
קרא עוד

אתר תדמית לחברה בינלאומית

חברת ים פרו מתמחה בתחום ייצור אנרגיית גלי ים. לבקשת בעלי החברה, שדרגנו את האתר הקודם שלהם תוך עיצובו מחדש והתאמתו לגלישה במובייל. בתהליך הפיתוח הושקעה מחשבה רבה בעיצוב עמודים עתירי טקסט כך שיהיו אטרקטיביים ומזמינים להמשך קריאה באמצעות אלמנטים עיצוביים מגוונים. בנוסף, האתר מותאם לקידום בגוגל ותוכנן כך שבנייתו מחדש לא תפגע במיקומו בתוצאות החיפוש.
קרא עוד

אתר לחברת תעשייה

אתר תדמית לחברה גדולה וותיקה בתעשייה, המייצרת מוצרי מתכת לחברות מוכרות במשק. לבקשת בעלי החברה שדרגנו את האתר הישן שלהם תוך יצירת עיצוב חדשני והתאמה למובייל ולסוגי מסכים שונים.
קרא עוד

אתר לחברה – קפיטל

קפיטל פלוס היא חברה המעניקה שירותי ייעוץ ואנליזה למפעלי תעשייה. החברה עוסקת בעיקר בהערכת סיכוני אשראי לגופי מימון מובילים ומלווה במשך שנים רבות עסקים בינוניים בפריפריה כשמאחוריה סיפורי הצלחה רבים.
קרא עוד

אתר לחברה - אירלן

"אירלן ישראל" הוא המרכז הישראלי של שיטת אירלן הבינלאומית, לאבחון קשיים וליקויים בראייה ולהתאמת עדשות משקפיים מסננות צבע בטכניקה ייחודית. באתר פיצ'ר ייחודי הממחיש בצורה יוצאת דופן את האפקט של המשקפיים המתקנות, באמצעות שינוי צבע הרקע ומשחק עם ניגודיות המסך, ומאפשר לגולשים לדמות את החוויה של השימוש במשקפיים, ובכך להיחשף לראשונה למוצר מרחוק באופן בלתי אמצעי.
קרא עוד

אתר לסטארט-אפ

פריזוויד היא חברת סטארטאפ לפתרונות אקולוגיים. בנינו עבורם אתר אינטרנט שיהווה כרטיס ביקור אלקטרוני עבור החברה הצעירה. האתר הוא בשפה האנגלית ומטרתו להציג את המוצרים החדשניים של החברה ולתת מידע -תוך פנייה הן ללקוחות פוטנציאליים והן עבור משקיעים.
קרא עוד

אתר לחברת ייעוץ

האתר של 'עיינה' מורכב ממספר רב של עמודים, ועם זאת מעוצב כולו באלגנטיות ובקלילות. יש בו תכנים מגוונים המאורגנים בכלים עיצוביים ייחודיים שהופכים את הקריאה והגלישה באתר לאטרקטיבית ומרשימה ויוצרים רושם והזדהות. האתר הוא דו לשוני, עם תכנים מקבילים באנגלית ובעברית, וניתן להחליף בין השפות בקלות באמצעות כפתור. האתר מכיל ציטוטים של אישים מפורסמים, סיפורי השראה אישיים מעוררי מחשבה ומשדר ערכים אוניברסליים, וככזה מאפשר פנייה למגוון רחב של לקוחות בארץ ובחו''ל.
קרא עוד