רוצה כלי שיווק עוצמתי פשוט ונוח לשימוש* ?


רוצה לקבל אתר המפותח על וורדפרס, מערכת הניהול הנפוצה והמתקדמת ביותר, אתר מותאם לנייד, פשוט ונוח לעבודה והכל בשליטתך המלאה ? השאר פרטים ואנו ניצור איתך קשר : 



רוצה כלי שיווק עוצמתי פשוט ונוח לשימוש* ?

רוצה לקבל אתר המפותח על וורדפרס, מערכת הניהול הנפוצה והמתקדמת ביותר, עם שליטה מלאה שלך, מותאם לנייד, פשוט ונוח לעבודה ? השאר פרטים ונחזור אליך : 




רוצה סוכן מכירות שידבר, ישווק וימכור עבורך 24 שעות ביממה? 
יש לי כלי שיווק עוצמתי פשוט ונוח לשימוש עבורך.


 

אנחנו ב TechJump רוצים לייצר אתרים פשוטים אם כי מעוצבים מאוד ויעילים ביותר! על מנת שאתר יהיה פשוט חשוב לבנות אותו על מערכת ניהול פשוטה עם תבנית ברורה וגישה קלה ומהירה לעידכון תוכן ויצירת שינויים. האתר ידידותי מאוד לגוגל. הכל בשליטתך המלאה, ובקלות רבה.

אין בעולם מערכת טובה יותר ממערכת ניהול התוכן וורדפרס, מדובר במערכת שנבחרה על ידי חברות ואירגונים מהגדולים בעולם והבחירה הטבעית של כל משווק דיגיטלי שרוצה להשיג תוצאות משמעותיות מאתר האינטרנט. אתר האינטרנט שאנחנו בונים לך יהיה על גבי מערכת וורדפרס, ואנו נדריך ונלווה אותך יד ביד איך לבצע שינויים ועידכונים בקלות, על מנת שתוכל לתת ביטוי לכל הקמפיינים שלך גם באתר האינטרנט של העסק או המותג.

האתר יהיה מותאם למובייל, היות והיום לפחות 50% מהכניסות לאתרים ובלוגים מתבצעים דרך הסמארטפונים, ואתר מותאם למובייל יכפיל לך את התוצאות!

עיצוב האתר הוא ברמה הגבוהה ביותר, מעצב מוכשר ומנוסה ביותר עומד מאחורי כל העיצובים שלנו ולכן האתרים שלנו נראים כל כך טוב!

למרות ששווי האתרים האלו לבעל העסק הוא הרבה הרבה יותר גבוה מהשווי הכספי שלהם, עדיין החלטנו לצאת במחיר מיוחד לשבוע ימים בלבד! אתר תדמית על גבי מערכת וורדפרס, מותאם למובייל, החל ב - 2,600 ש"ח בלבד! ואם זה לא מספיק, אז....

* הצעירים המוכשרים של TechJump יבנו לך אתר ייחודי ומותאם אישית. אתר מקצועי שיעבוד בשבילך, במחיר אטרקטיבי עם ערך מוסף חברתי. למה חברתי?

TechJump היא חברה לבניית אתרים עם חזון חברתי. אנו מכשירים צעירים מרקע מורכב, שעברו מסלול חיים לא פשוט. חלקם אינו מצויד בכל התעודות הנחשבות, מה שמהווה חסם טבעי (אם כי קצת מוזר) לעבודות איכותיות ומסלול קריירה רווחית ומספקת (בחברות רגילות). אנחנו רוצים לתת להם הזדמנות נוספת לפיתוח היכולות שלהם.

לכן התאספנו צוות מקצוענים בתחומי בניית האתרים, להקמת TechJump. הצעירים שנבחרים על ידינו הם בעלי כישרון תכנות ולמרות זאת עוברים אצלנו קורס והכשרה מעשית בבנייה, עיצוב ומכירת אתרים. אנחנו מלווים אותם לאורך הדרך, ומספקים להם תעסוקה ברמה אחרת.

אז... אם אתם רוצים אתר שיעשה טוב לכוווולם... בראש ובראשונה שיספק מענה שיווקי מדויק לצרכים שלך ועל הדרך ברור שיש מאחוריו עשיה חברתית משמעותית – מה עוד יכולת לבקש? 


להצעת מחיר שלחו פרטים או התקשרו 052-4446492